Dag 18 It's Monday, not-so-fun day!

14 maart 2016 - Tambon Patong, Thailand

Nadat we vrijdag goed het weekend ingefeest zijn, zijn we dan zaterdagochtend om 9 uur vertrokken naar het eiland Koh Phi Phi. Het eerste uur met de taxi, en daarna 2 à 3 uur met de boot. In het begin kunnen genieten van de stralende zon op het dak, maar het laatste uurtje er dan toch maar voor schuilen nadat ik de blaren op m'n huid alweer op zag komen. En voordat ik het wist waren we er al! Uitstappen, verzamelen en naar het hotel. Al onze spullen in onze kamer leggen en meteen weer terug naar een andere boot. Ja inderdaad, dat waren best wel veel boottochten binnen 24 uur tijd! Maar dat is het ook zeker wel waard. We zijn vanuit Koh Phi Phi naar het mooiste eiland gegaan, Maya Bay. Dat is precies de plek die je als eerste op de Google image afdeling vindt als je opzoek bent naar plaatjes van Thailand. Verschrikkelijk mooi. Maar rond 18:00 dan weer terug naar het hotel om nog eventjes op het eiland rond te lopen voordat we gaan eten. Het is gewoon nog steeds niét te geloven dat je voor zo weinig geld, zoveel kunt eten, en toevallig is het dan ook nog eens lekker :) 12 maart in de avonduren, dat is wanneer de halfmoon party begon! Een mooie vuur show om te beginnen en doorknallen naar de EBS stamkroeg; Stockholm Syndrome. Dé kroeg om te beerpongen en voor 150 baht (€3,90) een bucket drank op te drinken tussen een bezwete menigte in het warme Thailand. What else? Rond een uur of 2:00 's nachts weer naar het strand om daar verder te feesten en cocktails te drinken. Time flies when you're having fun, toen was het alweer 5 uur 's ochtends en stonden de frans/nederlandse leraar en ik toe te kijken hoe een klasgenoot in zijn dronken bui een tattoo liet zetten, om daarna een bak sushi te kopen/eten en de meest diepgaande gesprekken te hebben buiten voor het hotel. Zondag 13 maart, 7:30 's ochtends, wekker! Ik had van diezelfde leraar begrepen dat we om 8:00 met z'n allen zouden ontbijten, maar het was dus zo dat je vanaf dat moment kon ontbijten. Achja, ik stel mezelf ook nooit teleur. Met een Franse klasgenoot genaamd Jonathan ontbeten, later kwam Joyce er bij en daarna weer een beetje met onze brakke hoofden als toeristen rondgelopen. 13:00, weer 2 uur en 1 uur met de boot en taxi terug. Eénmaal terug en dan maar weer even uiteten, beetje leren, en vroeg naar bed. Of nouja, dat was de intentie. Dat is Joyce denk ik wat beter gelukt dan mij. Hoe graag ik ook wilde slapen, hoe kapot ik ook was, ik heb helaas geen oog dicht kunnen doen. En zo begin ik dan de dag, ik voel me nog 10x slechter dan gister en heb een examen freepour + cocktail test... De dag is dan eindelijk voorbij. Guess what? M'n examen zowaar in 1x gehaald en een 100% gescoord met de cocktails. Nu dan maar weer de boeken induiken en door naar bed.